Beste van twee werelden
Kalee heeft met meerdere bureaus gewerkt en ook overwogen om een marketeer in dienst te nemen. Maar dat is volgens hem de oplossing niet.
“Wie zoek je dan? Een zware denker of een praktische doener?"
Met TEUN hebben we het beste van twee werelden, gespecialiseerd in de Maakindustrie bovendien. En al snel waren de mensen van TEUN hier zo vertrouwd, dat ze gewoon via de personeelsingang naar binnen kwamen.”
“Ze weten precies hoe ze onze klanten
en prospects kunnen triggeren”
NIEUWE VERKOOPKANSEN
Maar levert dat dan concreet iets op? Want daar gaat het natuurlijk ook om.
Dat doet het zeker, aldus de CEO/CCO.
“Voorheen kwamen we vooral via ons eigen netwerk in contact met prospects. Sinds TEUN voor ons werkt en we industriële marketing inzetten, is onze naamsbekendheid en het aantal verkoopkansen flink gegroeid.
We zien daarbij dat aanvragen steeds vaker uit de juiste marktgebieden komen. Daarmee zorgen ze voor new business van hoge kwaliteit, iets wat we zelf nooit goed voor elkaar hebben gekregen.”
GEMOEDSRUST
Deze positieve resultaten zijn volgens Kalee het resultaat van de enorme focus van TEUN, zowel operationeel als strategisch. “Het geeft rust om te weten dat TEUN er bovenop zitten. Van advies over positionering tot campagnes: geen enkel detail ontgaat ze. Daarbij zijn ze een volwaardige gesprekspartner op strategisch gebied.